Search

.com Forum · Swedish Forum

Replies in this thread : 5

Author Topic : Bästa svenska hunden?
 SearoverSP
Basic User
Posts : 9

System.__ComObject
5/4/2004 2:06:06 AM reply with quote send message to SearoverSP Object to Post   

Vilken är den bästa svenska hunden? Min Bosse blev precis BIS 4:a! Å han är ännu inte klar! Han har bara 19 på Träning... Jag ser fram emot hans fortsatta utställningskarriär...
 Searover
Basic User
Posts : 71

Basic User
5/6/2004 3:51:05 AM reply with quote send message to Searover Object to Post

Nu har jag fött upp min hitills bästa hund! Tidigare var det Hedda som låg på 84%. Nu har jag fött upp en Portugisisk Vattenhund med 87%!! Hitills den bästa hunden inom den rasen! Men det kan ju ha fötts en annan precis nu i dagarna, eller kommer att födas de närmaste dagarnahappy :)
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
5/18/2004 6:18:58 AM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

Själv har jag inga kvar sad :(
Men jag har haft många toppen hundar kommer dock inte ihåg vad de har hetat...
En del springrar, afghaner, borzois och grand danoisar har jag fått att bli champions
 StrawberrysBedlies
Basic User
Posts : 6

Basic User
9/22/2004 7:23:34 AM reply with quote send message to StrawberrysBedlies Object to Post

min första hund är var en bedlington... den fick nästan 80 bir o 5 grupp ettor
 SearoverSP
Basic User
Posts : 9

Basic User
9/22/2004 1:30:15 PM reply with quote send message to SearoverSP Object to Post

Min Bosse vann BIS på SDWC! Sin absolut sista utställning!!happy :)
 Hottiegirl12
Basic User
Posts : 63

Basic User
11/6/2005 1:21:00 PM reply with quote send message to Hottiegirl12 Object to Post

Speak any English??

Replies in this thread : 5

Post Reply

 



Did you know?
Additional points may be awarded to the Best of Winners, or a class dog that goes Best of Breed or Best of Opposite Sex, again depending on the number of dogs competing