.com Forum · Finnish Forum
Replies in this thread : 11
Author | Topic : Ihan vain sisällöksi | |||
Se-fris Basic User Posts : 97 |
Tulin tänään ja katsoin että olin saanut KAKSI uutta valiota. Toinen on ensimmäisen pentueeni kasvatti.
|
|||
aiun Basic User Posts : 81 |
..ja toinen on mun kasvattini. > |
|||
Etkä tieteskää mianosta asiaa |
|||
Boksu Basic User Forum Moderator Posts : 500+ |
Mullakin oli taas vaihteeksi uus valio... Wendyltä ostettu SPs Avalanche. Sit laskin 5 pentueen SOPt ja löysin monta todellista helmeä... Sain myös 2 koiraa joista eilen tein tarjoukset, 86% isovillanarttu, ei valio mutta sessionitettu ja 87%:n eläkkeellä olevan bokserinartun... |
|||
Mäki sain tästä ton Eevertin, Shangri La:lta ostetun salukiuroksen ja kohta syntyy tervupennut... Mäki ostin kerran sellasen eläkeikäsen koiran, mua tympäsee ku sen kans ei voi mitään tehä..:P |
|||
aiun Basic User Posts : 81 |
Sham.. Boksu keksii paljon tekemistä sellaisella eläkekoiralla... Kuten muuttaa sen pentumyllyksi. |
|||
Unikon Basic User Posts : 10 |
Mitä väärää siinä on...? Sitä paitsi ei koiran tarvi olla eläkkeellä että siitä saa tehtaan... xD |
|||
No mä otinki uroksen jota en juuri ole omilleni käyttämässä..xP Pentutehtaissa on se huono puoli et loppuu äkisti rahat ja sessionssit kesken. Musta oli kviempi touhuta ku oli viis koiraa, jakso ilmotella näyttelyihinki. Nykyään teen nisitä vaan valioita... |
|||
Jos tehdas on hyvä, niin se tuottaa eikä kuluta... Mutta harvemmin niin käy, mulla ainakin on meonesta paikasta rahat ihan loppu, Unikon melkein 700 miinuksella... xD Tosin ylöspäin ollaan tulossa... Sessionit ei kyllä lopu, eihän niitä kaikkia pentuja ole pakko pitää. Kuorit kermat päältä ja myyt loput... |
|||
Njoo, mulla on ny kaks pentuetta, kolmas tulossa... Onneks melkee kaikki koirat kunnolla sessioitu |
|||
Hooh, sain uuden valion tänään. Aiun Cezer of Simple "Chezter". Tosin sille kerääntyi 25 pistettä kun sai majorinsa niin myöhään. Kyseessä on siis ihana tervu-uros. Ja nyt voi Sanna olla taas ylpeä! |
|||
Onnea molemmille! T:Boksu joka on onnellinen siitä että sanonut mitään omista koiristaan ja samalla siirtynyt ilonpilaajien leiriin |
Replies in this thread : 11 Post Reply |