Search

.com Forum · SD Fever

Replies in this thread : 13

Author Topic : ¿Los pasatiempos?
 Happy Puppy Ranch
Basic User
Posts : 367

System.__ComObject
12/7/2007 1:23:49 PM reply with quote send message to Happy Puppy Ranch Object to Post   

¡Fui curioso ver lo que todos pasatiempos fueron! Adoro actuar, cantar, escribir, dibujo, y para leer. ¡Pienso que sería divertido ver cuántas a otras personas en SD quieren esas cosas, y usted puede ver si los otros quieren hacer las mismas cosas como usted! ¡Apenas poste y nosotros tendrán mucha diversión! =D

FPH happy :)
 Degree
Basic User
Posts : 500+

Basic User
12/7/2007 1:40:55 PM reply with quote send message to Degree Object to Post

this post has been edited 1 time(s)

Escuchar a musica! Yo amo muchos género y cantando (cuando sola, LOL) es mi cosa...

Mi canción es “In My Car” de “The Pack.” Siendo joven tiene nada con el cariño de musica. Soy viejo... un poco. Haha.

Zibri
 golden tlc kennel
Basic User
Posts : 500+

Basic User
12/7/2007 2:28:14 PM reply with quote send message to golden tlc kennel Object to Post

i speak english!!! please speak english!
 Evil Intentions
Basic User
Posts : 500+

Basic User
12/7/2007 2:48:26 PM reply with quote send message to Evil Intentions Object to Post

quote
posted by golden tlc kennel
i speak english!!! please speak english!
It is the SPANISH forum...

~Morgan
 golden tlc kennel
Basic User
Posts : 500+

Basic User
12/7/2007 9:49:13 PM reply with quote send message to golden tlc kennel Object to Post

oh it is...oops lol sorry! lol
 golden tlc kennel
Basic User
Posts : 500+

Basic User
12/7/2007 9:52:38 PM reply with quote send message to golden tlc kennel Object to Post

bonjour,

ja mappelle gtk. tu connais gtk? quelle heure est il??je suis americaine. tu est americaine?je suis de maine. je suis douze.

bonjournee,

gtk


lol i am taking french
 Degree
Basic User
Posts : 500+

Basic User
12/7/2007 9:54:51 PM reply with quote send message to Degree Object to Post

Golden tlc kennel, does your French post have anything to do with the Spanish forum or this topic?

<sigh>

Zibri
 golden tlc kennel
Basic User
Posts : 500+

Basic User
12/8/2007 9:21:07 AM reply with quote send message to golden tlc kennel Object to Post

no sorry
 Happy Puppy Ranch
Basic User
Posts : 367

Basic User
12/8/2007 11:00:41 AM reply with quote send message to Happy Puppy Ranch Object to Post

¡Quiero el escuchar la música también! Quiero realmente Zoegirl 'R U Segura acerca de Eso'. ¿Tiene cualquiera cada oído de Zoegirl?
 angus my golden retriver
Basic User
Posts : 2,000+

Basic User
12/16/2007 3:21:02 PM reply with quote send message to angus my golden retriver Object to Post

Me encanta patinar en el hielo los fines de semana!

AMGR
 seawood
Basic User
Posts : 4,000+

Basic User
12/17/2007 7:38:09 PM reply with quote send message to seawood Object to Post

Tomo voz en la escuela y amor al acto. No muchas cosas que hago en mi tiempo de repuesto además del SD
 Dockside
Basic User
Posts : 1,000+

Basic User
12/19/2007 4:40:36 PM reply with quote send message to Dockside Object to Post

Quiero competir a caballo, los libros de caña, el fútbol del juego, correr, y criar perros. Mi cosa favorita hacer aunque es de ir a caballo. ¡Yo lo adoro! ¡Acabo de ir al competiton del estado para concursos de saltos! Mi nombre de caballos que compito en es denominado Murphy. El es un gran caballo. El está acerca de 16 manos altas (eso es realmente alto para un caballo) y un Appaloosa. Nosotros no colocamos en el estado aunque viniéramos cerca.

I like to compete on horseback, reed books, play soccer, run, and breed dogs. My favorite thing to do though is to ride horses. I love it! I just went to the state competiton for show jumping! My horses' name that I compete on is named Murphy. He is a great horse. He is about 16 hands tall (that is really tall for a horse) and an Appaloosa. We did not place at state although we came close.
 Happy Puppy Ranch
Basic User
Posts : 367

Basic User
12/20/2007 9:02:53 AM reply with quote send message to Happy Puppy Ranch Object to Post

Adoro caballos, y yo adoro cabalgarlos también. Ayudaba en un establos y consigo los paseos libres del rastro para hacer así. Gocé realmente eso. Tenía un asno, pero ella no se llevó bien con nuestras cabras tan nosotros tuvimos que venderla. Yo la enseñaba a cómo permitir que mí cabalgarla, ella había sido verde rompió cuando nosotros la conseguimos.
 Degree
Basic User
Posts : 500+

Basic User
12/22/2007 4:36:27 PM reply with quote send message to Degree Object to Post

Eilise -- No necesidad para traducción. Este específico foro requiera el lengua de Espanol estar usado. happy :)

Nadia@Zibri

Replies in this thread : 13

Post Reply

 



Did you know?
The sit for exam is a modified version of the Stand for Exam. It is generally used in novice level classes and requires the handler to order the dog to sit and then to move away from the dog the length of the leash. The judge will then approach the dog and pet the dog's head.