Search

.com Forum · Swedish Forum

Replies in this thread : 3

Author Topic : Vill inga ha champion hundar eller?
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

System.__ComObject Forum Moderator
7/18/2003 11:11:38 AM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post   

Har 2 st tillsalu... Ingen verkar vilja ha dem?! Konstigt...
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
7/20/2003 8:18:18 AM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

Skönt igår tvingade jag praktiskt taget de som fanns på chatten att åtminstånde kolla mina hundar, en blev faktiskt såld happy :) Min Bedlington Tik har fått flytta... Har en chowe som snart blir champion om hon inte är förgammal; Sen är det bara en tax och en GD kvar... Vill ha en av Xcitings doppbis valpar, och några till vappisar jag kan göra till champions happy :) happy :) happy :)
 Kennel Xciting
Basic User
Forum Moderator
Posts : 106

Basic User Forum Moderator
7/20/2003 4:36:19 PM reply with quote send message to Kennel Xciting Object to Post

quote
posted by MammaMangorin
Skönt igår tvingade jag praktiskt taget de som fanns på chatten att åtminstånde kolla mina hundar, en blev faktiskt såld happy :) Min Bedlington Tik har fått flytta... Har en chowe som snart blir champion om hon inte är förgammal; Sen är det bara en tax och en GD kvar... Vill ha en av Xcitings doppbis valpar, och några till vappisar jag kan göra till champions happy :) happy :) happy :)
så du ska sälja min homo valp? trevligt
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
7/20/2003 6:26:00 PM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

Kanske, om han blir champion eller annars oxå kanske...

Replies in this thread : 3

Post Reply

 



Did you know?
The first obedience title is a CD, or "Companion Dog", which is earned through competition in the Novice obedience class.