Search

.com Forum · Finnish Forum

Replies in this thread : 6

Author Topic : Uudet rodut
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

System.__ComObject Forum Moderator
10/27/2005 5:52:01 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post   

Moniko teistä osallistui arvontoihin? Meinaako joku kasvattaa? Itselläni on tällä hetkellä 3 Mustaterrieriä (2 narttua + uros) ja Glen of Imalinterrieri. Paras mustaterrierini on 79.5% - ei huonosti starterille!
 Worckaholicaz
Basic User
Posts : 50

Basic User
10/27/2005 1:36:37 PM reply with quote send message to Worckaholicaz Object to Post

Mä en viittinyt osallistua ihan vain sen takia, ettei mulla oikeastaan ole mahdollisuutta jalostaa näitä koiria. Mitä siis tekisin? Ajattelin jättää kyseiset koirat tarvitseville. happy :)
Mites tämä toiminta tästä jatkuu? Mä kun en olekkaan seurannut uuden rodun alkutaipaleita, olisi mielenkiintoista tietää vähän enemmän. laugh :D
 Noldo
Basic User
Posts : 17

Basic User
11/4/2005 11:13:26 AM reply with quote send message to Noldo Object to Post

Uusia rotuja? *ihan pihalla*
Mitkä kaikki rodut?
 DejaVu
Basic User
Posts : 59

Basic User
11/6/2005 7:16:48 AM reply with quote send message to DejaVu Object to Post

Mä onnistuin saamaan yhden Redbone Coonhound uroksen BWT:lle, mutta myin sen mun SecretGold kenneliin (ja kyllä, siihen vaadittuun $500 hintaan laugh :D).
Tähän kenneliin sain Plott nartun jolla teetin jo pennut. Ihan vaan mielenkiinnosta ajattelin yrittää aloittaa uusia rotuja. Kun Leonbergit tuli aikoinaan (viime kesänä) aloitin myös niissä, mutta olosuhteista johtuen en päässyt päivittäin koneelle ja rotu parani niin huimaa vauhtia etten pystynyt pysymään kilpailukykyisenä. Eli siis luovuin niistä, jospa nyt sitten pysyisin kärryillä... wink ;)
Olen muuten tarjonnut noissa Coonhoundeissa nyt kai viidestä nartusta - myös parempaa hintaa kuin mitä ovat olleet myytävänä - mutta ei vielä ole tärpännyt. Ois kiva päästä aloittaan omaa, uutta linjaa niissäkin. Jospa mua vielä onnistais...
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
11/7/2005 1:40:44 PM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Joo, Laura, SD:n tuli viisi uutta rotua. Glen of Imalinterrieri, mustaterrieri, plott ja kaks muuta joita en nyt muista. XD
 Elina
Basic User
Posts : 50

Basic User
11/8/2005 8:46:48 AM reply with quote send message to Elina Object to Post

Tiibetinmastiffi ja redbone coonhound lisäyksenä noihin Boksun mainitsemiin rotuihin happy :)
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
11/9/2005 1:17:30 PM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Joo, just ne. XD

Replies in this thread : 6

Post Reply

 



Did you know?
The third obedience title is a UD, or "Utility Dog", which is earned through competition in the Utility obedience class