Search

.com Forum · Swedish Forum

Replies in this thread : 12

Author Topic : Border Collies
 Force Yard Kennel
Basic User
Posts : 8

System.__ComObject
7/20/2003 7:39:01 AM reply with quote send message to Force Yard Kennel Object to Post   

Nu är man hemma igen efter en tre veckors semester utan dator (surt!). Alla valpar har kommit och jag har bestämt mig för att sälja några av dem.

Dem är ganska otränade och helt oshowade än så länge eftersom jag inte haft möjlighet att göra varken det ena eller andra.

Kolla gärna på dem. Är du intresserad av nån av dem som inte är tillsalu så skicka ett mess så kanske jag går med på att sälja ändå :]
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
7/20/2003 8:16:08 AM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

Vill ha en av hanarna...
 Force Yard Kennel
Basic User
Posts : 8

Basic User
7/20/2003 8:45:10 AM reply with quote send message to Force Yard Kennel Object to Post

Han är din :]

quote
posted by MammaMangorin
Vill ha en av hanarna...
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
7/20/2003 8:46:38 AM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

Himmel va många BC shower det är imorgon... Och i övrigt oxå... Har redan börjat ställa han happy :) wink ;)
 Force Yard Kennel
Basic User
Posts : 8

Basic User
7/20/2003 9:04:15 AM reply with quote send message to Force Yard Kennel Object to Post

Hmm.. Jag hittar inte en enda BC show imon.. Vars hittar du dem?

quote
posted by MammaMangorin
Himmel va många BC shower det är imorgon... Och i övrigt oxå... Har redan börjat ställa han happy :) wink ;)
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
7/20/2003 1:30:55 PM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

quote
posted by Force Yard Kennel
Hmm.. Jag hittar inte en enda BC show imon.. Vars hittar du dem?

quote
posted by MammaMangorin
Himmel va många BC shower det är imorgon... Och i övrigt oxå... Har redan börjat ställa han happy :) wink ;)

Om du går in på "Enter in Shows"... Andra "raddan" finns det 2 BC utällningar man kan kryssa i...
 Force Yard Kennel
Basic User
Posts : 8

Basic User
7/20/2003 2:52:15 PM reply with quote send message to Force Yard Kennel Object to Post

Jaja :P
Men det var ju bara 2.. dessutom är dem i övermorgon väl?!
Men sts ^.^

quote
posted by MammaMangorin
quote
posted by Force Yard Kennel
Hmm.. Jag hittar inte en enda BC show imon.. Vars hittar du dem?

quote
posted by MammaMangorin
Himmel va många BC shower det är imorgon... Och i övrigt oxå... Har redan börjat ställa han happy :) wink ;)

Om du går in på "Enter in Shows"... Andra "raddan" finns det 2 BC utällningar man kan kryssa i...

 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
7/20/2003 4:18:34 PM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

Jaja, men iafl... Xciting laugh :D döpte en av hennes han valpar till ett tjejnamn, bara för det får jag köpa den laugh :D razz :p Fast de valparna är ruskigt bra så det spelar ju ingen roll...

quote
posted by Force Yard Kennel
Jaja :P
Men det var ju bara 2.. dessutom är dem i övermorgon väl?!
Men sts ^.^

quote
posted by MammaMangorin
quote
posted by Force Yard Kennel
Hmm.. Jag hittar inte en enda BC show imon.. Vars hittar du dem?

quote
posted by MammaMangorin
Himmel va många BC shower det är imorgon... Och i övrigt oxå... Har redan börjat ställa han happy :) wink ;)

Om du går in på "Enter in Shows"... Andra "raddan" finns det 2 BC utällningar man kan kryssa i...


 Kennel Xciting
Basic User
Forum Moderator
Posts : 106

Basic User Forum Moderator
7/20/2003 4:34:05 PM reply with quote send message to Kennel Xciting Object to Post

quote
posted by MammaMangorin
Jaja, men iafl... Xciting laugh :D döpte en av hennes han valpar till ett tjejnamn, bara för det får jag köpa den laugh :D razz :p Fast de valparna är ruskigt bra så det spelar ju ingen roll...
ja mina valpar är bra.. fast det är inte så många som ställs ut
 Kelpie Lover Kennels
Basic User
Posts : 23

Basic User
6/15/2006 9:44:42 PM reply with quote send message to Kelpie Lover Kennels Object to Post

hi!
 Abby@Cool
Basic User
Posts : 296

Basic User
6/30/2006 1:24:55 PM reply with quote send message to Abby@Cool Object to Post

What Ev
 Action Dog Agility
Basic User
Posts : 5,000+

Basic User
7/4/2006 10:48:04 PM reply with quote send message to Action Dog Agility Object to Post

this post has been edited 1 time(s)

.
 jollymolly
Basic User
Posts : 397

Basic User
11/13/2006 11:42:45 AM reply with quote send message to jollymolly Object to Post

does anybody hv any clue as to wot the swedish r talking about?

Replies in this thread : 12

Post Reply

 



Did you know?
The sit for exam is a modified version of the Stand for Exam. It is generally used in novice level classes and requires the handler to order the dog to sit and then to move away from the dog the length of the leash. The judge will then approach the dog and pet the dog's head.